CONTRACTARE ONLINE – VIDANJARE Acte necesare încheierii contractului de prestări servicii de vidanjare: Act de identitate (B.I. sau C.I.)Contractul de proprietate/închiriere. Pentru persoanele ce locuiesc in chirie, este necesara completarea cererii de sub formular. Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Nume si prenume *In calitate de *ProprietarComodatarChirias (pentru aceasta situatie, este necesara completarea cererii pentru chiriasi)Adresa conform CI *Adresa de consum *Serie si numar CI *CNP *Email *Numar de telefon *Capacitate rezervor/ bazin (mc) *DATA *Custom Captcha * = Ataseaza documentele necesare validarii acestei solicitari: act de identitate, contract de inchiriere sau proprietate, iar pentru utilizatorii ce locuiesc in chirie, cererea atasata mai jos * Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files. Sunt acceptate fisiere in formatul .jpg, .pdf, .png. DECLARATIE FOLOSIRE DATE CU CARACTER PERSONAL *Prin completarea acestui formular, sunt de acord ca operatorul de salubrizare sa foloseasca datele mele cu caracter personal până la expirarea obligațiilor contractuale și a termenelor legale de arhivare.TERMENE ȘI CONDIȚII *Serviciile vor fi prestate in regim de rezervare (pentru o perioada de 12 luni, plata lunara in avans rezervare, 25,00 lei inclusiv TVA) la cerere, cu programare prealabila- minim 48 de ore inainte, in functie de conditiile meteo in termenul de valabiliate a contractului (12 luni), in caz contrar, sumele achitate cu titlul de rezervare ramanand venit al prestatorului la finalizarea valabilitatii initiale a contractului. Valoarea achitata in avans urmeaza a fi dedusa din valoarea prestatiei efectuate la tarifele serviciilor de vidanjare. / Tariful este doar pentru serviciul de vidanjare si nu include curatarea depunerilor de ulei/grasimi; / Serviciile se pot asigura numai in conditii meteo favorabile (peste 4 grade C). / – Datorita specificului zonei, serviciul nu se poate presta pe strazile care au o latime mai mica de 7 m si cu limitare de tonaj, 3,5 /7,5 /10 tone. / Beneficiarul trebuie sa faciliteze accesul utilajului la punctele de interventie. / Beneficiarul sa se asigure ca distanta de la caile de acces publice pana la punctul de interventie nu depaseste 15 m-serviciul vidanjare , respectiv 50 m- serviciul desfundare. / Beneficiarul trebuie sa se asigure ca suprafetele de la caile de acces publice pana la punctul de intervenitie suporta o gretutate de 20 de tone. / In cazul in care accesul autospecialei nu este permis la prezentarea acesteia, beneficiarul va plati costul interventiei (deplasare dus/intors). / Serviciile se presteaza pe baza de contract. / Pentru spalare coloana, aspirare si transport lichide speciale, aspirare mal/nisip, Comprest SA nu are in dotare utilaje specifice acestor tipuri de servicii.TRIMITE SOLICITARE Cerere chiriasiDownload