
- Doresc sa contractez un serviciu. Cum pot proceda?
Ai trei variante: fie la sediul nostru de pe strada Vlad Tepes, nr 13, daca esti din Brasov ori la cea mai apropiata casierie, fie soliciti acest lucru online, folosind formularele puse la dispozitie in sectiunea de CONTACT , fie transmiti solicitarea online pe adresa comprest@comprest.ro. - Cum pot afla cand se ridica deseurile reciclabile pe strada mea/in zona mea?
Pe site-ul nostru sunt puse la dispozitia utilizatorilor calendarele de colectare din localitatile in care operatorul are contract de delegare. Le poti accesa folosind link-ul: www.comprest.ro/info - Cum pot primi factura?
Factura poate fi solicitata online, prin crearea unui cont de client pe platform AQMETER. Daca nu, aceasta este transmisa prin echipa de pe teren lunar. - Cum pot face plata serviciilor de salubrizare?
Pentru achitarea contravalorii serviciilor prestate de compania noastra, puteti folosi plata online, plata prin casierele de pe teren sau plata la casieriile companiei din aria de delegare. Mai multe detalii pot fi gasite accesand acest link. - Sunt agent economic, dar nu generez cantitati mari de deseuri. De ce imi trebuie contract de salubrizare?
Desi cantitatea de deseuri generata este mica, regulamentul de salubrizare obliga incheierea de contract pentru aceasta categorie de servicii cu toti utilizatorii din aria de delegare. Nerespectarea acestei prevederi este considerata contraventie. De aceea, este importanta relatia contractuala dintre toti utilizatori – agenti economici si operatorul de salubrizare. - Cum pot colecta deseurile separat?
Am incercat sa raspundem la intrebari legate de acest subiect in Ghidul de colectare separata, ce poate fi vizualizat/descarcat folosind acest link. Aceste materiale au fost traduse si in seria realizata in limbajul semnelor, ce poate fi gasita aici: https://comprest.ro/colectare-limbajul-semnelor-romanesc/ - Am deseuri voluminoase. Cum pot sa ma debarasez de acestea?
Te rugam sa soliciti acest serviciu in scris, folosind adresa de email comprest@comprest.ro sau folosind formularele din pagina de contact. - Cum pot obtine o reducere de pret pentru serviciul de salubrizare?
Tarifele de salubrizare sunt aprobate prin hotarare de consiliu local, în conformitate cu reglementările legale strict si limitativ prevazute in ordinul privind normele metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor. De aceea, pentru acest serviciu nu se poate face vorbire de o reducere. - Nu mai locuiesc la o adresa. Ce pot face pentru a nu mai plati serviciul de salubrizare?
Serviciul de salubrizare este un serviciu cu caracter de continuitate. De aceea, acesta se presteaza in baza unui contract incheiat pe perioada nedeterminata. Daca totusi nu mai locuiesti la o adresa, este necesar sa ne notifici in scris acest aspect, iar apoi sa ne transmiti periodic o dovada in acest sens, mai exact facturile de la celalalte utilitati (curent/gaz/apa). - Sunt agent economic, dar urmeaza sa incetez activitatea. Care este procedura de incetare a contractului cu operatorul de salubrizare?
Daca activitatea ta inceteaza, este important sa ne notifici in scris acest aspect, iar apoi sa ne oferi dovada de la Registrul Comertului care atesta incetarea activitatii. - Am o pubela in chirie, insa aceasta s-a deteriorat. Cum procedez sa o inlocuiesc?
Te rugam sa folosesti formularul pus la dispozitie pentru a solicita inlocuirea recipientului sau transmite-ne solicitarea pe email, impreuna cu numele, locatia de consum si codul de client. - Constat in teren deseuri abandonate pe domeniul public. Cum procedez?
Echipa noastra este pe teren, activa, insa nu putem fi peste tot. De aceea, te rugam sa folosesti formularele puse la dispozitie pentru sesizarea oricaror neconformitati de pe teren.